niedziela, 3 czerwca 2012

będzie moja pierwsza Tilda

Chociaż mam masę innych pomysłów i kilka zamówień, ja jak zwykle zabieram się za coś innego. A co dzisiaj mnie nawiedziło? Lala typu Tilda, chodzi za mną jak ten odkurzacz w reklamie, wiec dzisiaj stworzyłam projekt i szablon. To jest mój pierwszy szablon w ogóle, nigdy nie robiłam do niczego szablonów, zawsze cięłam na "oko" ;) ale tym razem chciałabym chyba powielić ten pomysł. Lalunia ma być pachnąca i posiadać piękne kobiece kształty, i jakies fajne ciuszki-pomysłów na nie mam juz w głowie chyba z tysiąc, muszę szybko je uwolnić, bo nadmiar nie jest chyba zdrowy ;)) Jeśli ktoś tu zajrzy, obiecuje fotki z etapów powstawania lali. ps. proszę o wyrozumiałość w sprawach blogowych, ponieważ to mój debiut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz